Oisann! Noe gikk galt.

Vi støtte på et problem med å fullføre forespørselen din. Beklager for ulempen dette måtte medføre. Vi jobber allerede med å løse problemet så raskt som mulig.

Hva kan du gjøre?

  1. Prøv igjen: Noen ganger kan et midlertidig problem forårsake feilen. Forsøk å laste inn siden på nytt eller gjenta handlingen.
  2. Sjekk Internett-tilkoblingen din: En ustabil tilkobling kan noen ganger være årsaken til problemet.
  3. Sjekk brukerdetaljer: Forsikre deg om at du er logget inn med riktig brukerkonto. Noen ganger kan dette problemet oppstå hvis du har flere brukerkontoer.
  4. Kontakt kundeservice: Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt vår kundeservice på e-post: va@visma.com. Oppgi feilmeldingen og hva du forsøkte å gjøre da feilen oppstod, så vi kan hjelpe deg så effektivt som mulig.


Takk for din tålmodighet og forståelse!

Hilsen oss i Visma Advantage

errorglobe